E n’ètz d’avís ? 88 LengaS 1/3

Us privat a gratis, us public mercés de contactar d’abòrd domenja@gmail.com En jòiahttps://www.mixcloud.com/widget/iframe/?embed_type=widget_standard&embed_uuid=ae8be12b-526b-4f4c-bddb-482e81fecfad&feed=https%3A%2F%2Fwww.mixcloud.com%2FHadiuPodcastsDomenjaLekuona%2Fe-n%25C3%25A8tz-dav%25C3%25ADs-88-lengas-13%2F&hide_cover=1&hide_tracklist=1&light=1&mini=1&replace=0

Musclatz las lengaS : « E n’ètz d’avís ? » de costuma que’vs perpausa ideas de simplicitat volontària tà la vita de tot dia. La màger part deu temps entà nse simplificar l’anar d’estar tà un benefici concrèt entau planeta e entaus sons locataris. Totun aqueste còp que ns’ocupam de l’esperit : los estes pensaires qui èm qu’èm dotats d’un anar de pensar qui passa per la paraula e… recipròcament.

Musclez vos langues : d’habitude « E n’ètz d’avís ? » vous propose des idées de simplicité volontaire pour la vie de tous les jours. La plupart du temps pour simplifier nos pratiques et pour un bénéfice concret pour la planète et ses locataires. Pourtant cette fois, nous occupons-nous de l’esprit : les êtres pensants que nous sommes, sont dotés d’une façon de penser qui passe par la parole et… réciproquement.