estat PUECN - état PURCN

Yuan Gòng qigòng, pòdcast de Domenja (3)

Urosa de v’auherir un pòdcast apeat suu Yuan Gòng qigòng : declinat en occitan – la mia lenga de còr – e en françés pr’amor lo partatge, qu’ei lo partatge, quau que’n sia la lenga.

© Ren Xue international https://renxuefrancophonie.com

Prenem suenh l@s un@s deus aut@s !
Nat brom que comences, que tornes préner o que t’i entraines despuish luas. Çò mei important – au delà de la fòrma qui cau saber a de bonas – qu’ei d’ac realizar en l’estat adequat : que jòga tà mei de la mitat deu profieit de la practica. Qu’ei dit aqueth estat, un estat PUECN : positiu, unificat, esloish, calme e naturau. Qu’ei çò qu’abordam en aqueth n° 3.
La musica qu’ei d’Andrew Bird ‘You woke me up‘ !
Tà n’apréner mei un site en francés https://renxuefrancophonie.com
Entà’m connectar : domenja@renxuefrancophonie.com

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Heureuse de vous offrir un podcast sur le Yuan Gong qigong : décliné en occitan – ma langue de cœur – et en français parce que le partage, est le partage, quelle qu’en soit la langue.

© Ren Xue international https://renxuefrancophonie.com

Prenons soin les un.e.s des autres !
Aucune importance que tu commences, que tu t’y remettes ou que tu t’y entraînes depuis des lunes. Le plus important – au-delà de la forme qu’il faut savoir vraiment bien – est de réaliser les entraînements dans l’état requis. Cet état joue pour plus de la moitié dans le bénéfice de la pratique. C’est un état dit PURCN : positif, unifié, relâché, calme et naturel. C’est ce que nous abordons dans ce n° 3.
La musique est d’Andrew Bird ‘You woke me up‘ !
Pour en savoir plus un site en français https://renxuefrancophonie.com
Pour me contecter : domenja@renxuefrancophonie.com